7 maj 2008

Stockholm och fint väder..

Åker till Stockholm på kongress på Norra Latin några dagar. Ska bli härligt att komma till ett försommarvackert Stockholm, hoppas det blir lite stros- och shoppingtid i alla fall. Min favoritaffär "Årstiden" ligger på Drottninggatan, precis mittemot Norra Latin, så dit ska jag väl hinna ändå.
Ska försöka komma ihåg kameran, där finns hur mycket som helst att bli inspirerad av.

Och jag ska leta efter fin, slinkig sommarklänning... och ett par träskor från Knulp skulle jag också vilja ha..
Ja, vi får se vad de blir. Rapport kommer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HejGunilla! Vilken fin blogg du har skapat. Jag är imponerad!Kongresshälsniningar MH

Madicken Karamell sa...

Hoppas du får skoj i storstan!

Anonym sa...

Stockholm är en härlig sommarstad!!!

Gunilla L sa...

Ja, visst är det härligt, några dar sådär. Sen längtar man hem.. Har suttut ute på bron i kvällssolen och ätit lax och jordgubbar samt druckit några glas vitt vin. Väldigt somrigt och trevligt.

Gunilla L sa...

Madicken: Det var jättelyckat allting, och tack för senast!