18 maj 2008

Söndagkväll

Jaha, så var det ny arbetsvecka igen då. Helgerna går väldigt fort. Idag var det lite bättre väder, men känslan av att bara vilja boa in sig i soffan med te och bok fanns kvar från gårdagen.
Har i alla fall som alla andra söndagar varit hos mamma B på eftermiddagen.
Därefter ett Friskis o Svettis-pass. Kändes helt okej att röra på sig inomhus idag och basta lite.

På tisdag kommer yngsta dottern E tillbaka efter 8 månader som backpacker i Asien..
Ska bli skönt att ha henne i Sverige ett tag igen.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

skönt att få hem henne. Har du nåt emot att jag länkar till dig? Tänkte springa upp till dig på jobbet när jag var i falun idag men hann inte. Plantagen väntade.

Kramen1

Gunilla L sa...

Jamen då hade vi kanske kunnat springa ihop idag, på lunchen tog jag en snabb promenad till ICA Maxi.
Länka du! Jag måste lära mig hur man gör, för jag tänkte också man kunde lägga in lite länkar till höger (då lägger jag till dig så klart).
Vi ses, kram!