3 augusti 2008

Sveriges mysigaste bibliotek

Jag är i Älvdalen ibland. Trevligaste biblioteket jag vet (och jag har besökt många!). Brukar tillbringa timmar där så fort jag kan.
Här är läshörnan, en trappa upp. Skön soffa, aldrig så mycket folk, man kan bre ut sig. Ja ni ser ju min ryggsäck där, hade till och med kaffe med mig sist jag var där.
Man kan även låna dator en halvtimme alldeles gratis.
Älvdalen har även en alldeles utmärkt skoaffär som jag alltid besöker. Backlunds. Köpte två par skor nu sist. Det höll på att bli tre par, men jag hejdade mig..
Jag har väldigt mycket skor redan hemma, så egentligen behöver jag inga nya alls.
Men.. är svag för skor. Kan inte hjälpas. En last nästan.
A blir tokig på alla skor som dräller omkring överallt i hemmet.
Jag behöver en skokammare.

Inga kommentarer: