16 april 2008

Lätt ambivalent

Idag känner jag mig verkligen tveksam till det här med bloggen. Den föddes i ett kreativt rus i fredags kväll (hm, jorå, efter två glas vin..).
”Så ska det låta” hade rullat färdigt, inget annat kul i sikte. Tyckte (ja, just då i alla fall..) att jag behövde lite nytt att tänka på, att engagera mig i, vara kreativ i. Sagt och gjort, satte mig vid datorn och drog igång det hela. Det gick väldigt lätt tyckte jag, farligt lätt. Välja lite design och så, bara kul. Prövade lite olika. Och lägga in bilder, lätt som en plätt. (Den nya kameran är fortfarande intressant).
Det är en massa grejer jag inte förstår hur det funkar, men, vips hade jag en blogg!
Dottern L, utflyttad, expert på det här med bloggar, har alltid sagt att man aldrig ska blogga med alkohol i blodet.
Det har hon nog rätt i.
Sonen E, också utflyttad, undrade om jag var säker på att jag verkligen ville det här…
Det är jag inte. Inte alls.
A sa ingenting.
Andra dottern E, för tillfället i Malaysia, vet inte om det.
Får se hur det blir.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer dina tankar med spänning

Gunilla L sa...

Haha,
tja, vi får väl se hur tankarna utvecklar sig..

Anonym sa...

Jag vill att du fortsätter med bilder från kylskåpets insida. Då kan jag kolla läget i kylskåpet från jobbet....

Gunilla L sa...

Haha, ja det var en bra idé! Så kan du börja planera lite middag och så, se vad som fattas. Det är ju oftast en hel del som behöver kompletteras..