15 april 2008

Att tydliggöra sitt liv - typ

Har funderat lite över vad det är för dunkla behov som får mig att försöka blogga. Det har varit lite frestande länge faktiskt, varit på väg flera gånger, men fegat. (Och jag vet verkligen inte om jag kommer att fortsätta nu heller - känns lite patetiskt – men det är hur lätt som helst att radera alltihop).
Tja, det är nåt som lockar, det är det. Att fota lite, skriva lite, betrakta lite.
Och ha en arena för det. Lite spännande är det allt, kanske läser nån annan än jag, kanske inte… som en brevväxling i det okända...
Och som att tydliggöra, för mig själv, vad mitt liv handlar om egentligen.
Jo så är det nog.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad intressant. Kan du fortsätta med detta kanske vi kan få en bra diskussion

Gunilla L sa...

Anonym:
Ja, om du blir lite mindre anonym skulle diskussionen säkert kunna bli väldigt intressant..