17 juni 2008

Midsommarstök

Här håller delar av familjen på och pysslar inför helgen. E ska med ett gäng kompisar + syskon med kompisar till Buder och fira midsommar. Därav det husliga rycket med pajbakning. Vi gamla trötta föräldrar håller till på ett något lugnare ställe, med lugnare kompisar.. haha..
Det är glatt i fäbon på midsommar kan jag säga. Men kul har dom visst. Se så fint det blir. Tacopaj var det visst.
A dammsuger och kollar på match samtidigt.

Själv lämnade jag min flitiga familj och gick ner och la mig på bryggan en stund. Måsarna skrek och det var fint som tusan. Jag njuter fortfarande av att alla plantor faktiskt kom i backen till slut. Utan att jag behövde ta till mina djärva idéer om hur man får undan dom lite effektivare..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar önskar Gunilla och Bengt!

Anonym sa...

Själva stannar vi i Månsta by. Alldeles för mycket på Skansen för att vi ska orka dra upp till galningarna.
Men nästa år...då jäklar, för då
jobbar inte jag. Hurraaa!!!

Ha det bäst!