13 november 2008

Långhelg

Fyra dagar ledigt på raken - riktigt härligt!
Om jag får lust ska jag göra en massa nytta, exempelvis storstäda, rensa klädkammaren (den sprängs snart), tvätta fönster jag struntat i förut (om det är plusgrader), röja i fårhuset (för att få lite inspiration inför eventuell nystart som "fårbonde"), eller nåt annat som skulle behöva fixas med.
I annat fall blir gör jag inget särskilt.
Ska hur som helst försöka vara ute och få dagsljus varje dag, lägga ner lite extra omsorg på helgmaten, gå på minst ett friskispass samt äta middag med goda vänner lördag kväll.
Känner mig uppåt i kväll, ska snart se på näst sista Höök.
Sen kan jag somna hur sent som helst.. ingen väckarklocka i morgon..

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Ack, om det vore jag!

Kramen

Gunilla L sa...

Kanelbullen:
Allt har sin tid.. :)
Stor kram på er alla!

Anonym sa...

Hade jag hälften av den energin vore jag glad!! Regnar idag... Ochså ledig.../ G

Anonym sa...

Ja det är tur att Gudrun finns för oss svullna (normala) damer. / A