6 september 2008

Bildbevis

Min kreativa dag.
Konstigt att det bara är så där ibland, att jag orkar hur mycket som helst, känner lust till nya projekt, kan dra igång vad som helst.
Andra dagar (dom flesta) orkar jag knappt med mig själv..
Ja, man kan undra vad det är som styr, när det inte går att se några direkta yttre faktorer som påverkar måendet och lusten.. Kolla bordet, blankt och nymålat. Det är ett gammalt efter svärmor E, väldigt bra och stabilt, med extra skivor till (visst ja, måste väl måla dom också då förstås..?)
Den fula gamla byrån som skulle göra sig bättre vitmålad, men som inte färgen fastnade på och som jag nu inte vet om jag ska ha alls..
I bakgrunden skymtar dom nytvättade gardinerna på tork.

E målade med akvarellfärger. Jag hade också tänkt få till nåt alster, men hann inte... Man måste prioritera!

Inga kommentarer: