4 juli 2008

Bloggsemester, Banken, Bad och Bagarstugan

Ojoj vilken härlig sommar det blev, dom få dagar det är högtryck i Sverige måste man passa på. Alltså, inga onödiga plikter just då. Måste nån typ av arbete i hemmet utföras gör man det tidig morgon eller sen kväll. Resten av tiden njuter man..
Min semester flyter på rätt bra, försöker gå ner i varv, sitter vid sjön och läser så mycket jag kan. Igår trevlig stund med min härliga kompis G och god mat på Banken (som har en alldeles väldigt trevlig uteservering på sommaren). I morgon fyller jag år så då blir det lite släktkalas som vanligt. I kväll kommer E, L och T hem och det blir grillning mm.
I övrigt här i veckan har jag varit två gånger vid Bagarstugan, mitt favvoställe, en gång med dotter E och en gång med mamma B. (Synd jag glömde kameran hemma..)

Hm, viktklubben då, undrar ni säkert... Hur går det med den..?
Hm, inte så bra kan jag säga..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig stund på banken!!!! Kram G