21 juli 2008

Mer rosor - både fådda och stulna..

Present från syster A, att ha i lilla stugan. Passar finfint där.
Boken i bakgrunden, "Älska din kropp som den är" fick jag också.
Ska läsa den mycket omsorgsfullt..
Syster A vill låna den sen säger hon.. Dom här rosorna doftar alldeles fantastiskt, och det är inga taggar. Finns på ett speciellt ställe som jag känner till..
Utanför lilla stugan. Åååh va jag längtar efter ett riktigt högtryck nu, vara ute hela dagen, bada, fika, grilla, ro, utan att frysa det allra minsta. Inga tjocktröjor på.
Tyvärr börjar jag jobba på måndag igen.. hm..

Mmm, ro var det..


Boken som jag ska läsa sakta och låta sjunka in i mitt medvetande. Riktigt härlig njutarbild på omslaget också.
Kan ju alltid försöka..
(Å ja, det går skitdåligt med viktklubben just nu, ingen ordning alls. Ska skärpa mig. Sen. Kanske. Läser boken först..)

Inga kommentarer: