13 december 2008

God Jansson

Trist å va sjuk och inte orka hänga med när vi är bortbjudna.
Dock skickade min snälla syster med Jansson och morotskaka hem till mig i sjuksängen.
Mycket gott, fastän inte aptiten är på topp.
Och när min aptit inte är bra är jag verkligen sjuk!
För övrigt har det idag, så här inifrån huset i alla fall, varit en väldigt vacker vinterdag. Massor av snö, och en skvätt sol som segade sig fram en stund mitt på dan.
Nu vill jag bli frisk fort, har inte tid att vara sjuk.
Dricker E special varje dag (ja ni vet, pressad apelsin och hackad vitlök).
Det är väl tur jag inte umgås med så mycket folk för tillfället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare. Visste inte att du var sjuk!Har jobbat hela helgen.. Krya på dig!! / Gunilla C

Gunilla L sa...

Jo, fast det har vänt nu känns det som. Jobbar nog på onsdag igen. Kram, hörs!