22 december 2008

Familjen börjar samla ihop sig

L kom från Stockholm nu i kväll, i morgon kommer E och E. Så himla kul när familjen samlas och allt liksom är som vanligt, alla på plats i hemmet, precis som det ska vara..
Vi tog lite glögg, idag blandade jag rödvin med Blossa vinglögg från systemet. Blir inte så sött utan alldeles lagom.
Sen världens snabbaste middag, pasta med kycklinglårfilé som jag fräser snabbt, har på en påse klassisk wokblandning, grädde, vitlök, kycklingkrydda. Klart! Rödvin till.
15 min blankt!

L högg i med både det ena och det andra. Jag har äntligen fått min tamburmajor från Mio. Fick den idag och den låg omonterad och väntade på åtgärd. L och A fixade, blev jättefint.

Kolla, stämning va!

I år ska vi ha en vit-silver-glittrig gran. Inhandlade lite nya kulor och glitter, på Bergnils, av alla ställen! Få se om vi hinner i kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul till er alla från Corestav!

Gunilla L sa...

God Jul på er också!
Antar att ni har fullt hus ni med..
Kram, vi ses!

Kanelbullen sa...

Allt det där ser jättefint ut. Alla hemma här också.

Kram